1. ATSIIMTI PARDUOTUVĖJE VILKPĖDĖS G. 10, 15 KORPUSAS, VILNIUS. NEMOKAMAI
Užsakytas prekes iš eimeta.lt parduotuvės būtina atsiimti per 3 darbo dienas po mūsų patvirtinimo apie užsakymo įvykdymą.
Atvažiuokite atsiimti prekių tik gavę pranešimą SMS žinute bei el. paštu iš Eimeta.lt, kad Jūsų prekė paruošta atsiimti.
Prašome atkreipti dėmesį į užsakytos prekės matmenis, svorį ir reikalingas sąlygas jai transportuoti.
Prašome atkreipti dėmesį, kad atsiėmus prekę iš mūsų parduotuvės būtina pasirūpinti jos gabenimu iki Jūsų transporto priemonės. Vietoje dirbantys konsultantai neužtikrina krovos darbų.
2. PER KURJERIŲ TARNYBĄ
Užsakymų pristatymas
Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.
Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.
Pristatymo laikas:
I–V 08:00–18:00 val.
I–V 18:00–22:00 val (didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Utenoje ir Telšiuose).
I–V 08:00–18:00 val. (kiti miestai, miesteliai, rajonai).
Pristatymo kainos:
Pristatymo mokestis prekių krepšeliui virš 500 € – NEMOKAMAS
Pristatymo mokestis stambiai buitinei technikai – 25 €
Smulkiai buitinei technikai – 12 €
Į Kuršių Neriją prekes pristatome už papildomą 40 € mokestį.
Susisiekus telefonu ar el. paštu iš anksto yra galimybė užsisakyti “Keturių Rankų paslaugą” kuri suteikia kurjerių krovos darbų paslaugą*
*Užnešimo paslauga yra taikoma tik didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Utenoje, Marijampolėje, Telšiuose, Tauragėje.
Paslaugos kaina: 25 EUR
Prekių priėmimas
Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.